vip
Mustafa Dündar

Milletvekili Atilla Ödünç: Uyumak yok, daha çok çalışacağız

Siyaset 01.01.2021 - 15:58, Güncelleme: 14.04.2021 - 16:59 7636+ kez okundu.

AK Parti Bursa Milletvekili ve İnşaat Yüksek Mühendisi Atilla Ödünç, Türkiye Büyük Millet Meclisi'nin tatile girmesi ile Bursa'da siyaset rüzgarı estirdi.

Bursa'yı kısa sürede hızla dolaşan ve seçim bölgesinin tüm sorunlarını AK Parti'nin çözecek iktidar gücüne sahip olduğunu vurgulayan Bursa Milletvekili Atilla Ödünç, "AK Parti olarak bugüne kadar gerçekleştirdiklerimiz bundan sonra yapabileceklerimizin teminatıdır. Milletimiz sağına ve soluna baktığında kendisi için yine en iyi işleri yapacak lider olarak Recep Tayyip Erdoğan'ı ve onun kurduğu AK Parti'yi görmektedir" dedi.   Ödünç; "Cumhur İttifakı Türkiye'nin teminatıdır"     Milletvekili Atilla Ödünç, 2020 yılının son hafta çalışmalarına Cumhur İttifakı'nın kalesi Yenişehir ziyareti ile başladı. Yenişehir Kaymakamı Suat Seyitoğlu'nu ziyaret eden Ödünç, buradan Yenişehir Belediye Başkanlığı'na geçti. Yenişehir Belediye Başkanı Davut Aydın'dan yerel yönetim çalışmaları hakkında bilgi alan Ödünç, "Türkiye'nin önündeki engelleri hızla aştığını görenler daha büyük engelleri önümüze koymaya çalışıyorlar. Bilmiyorlar ki; Cumhur İttifakı büyük bir ailedir. Bu ailenin üzerinden gelemeyeceği hiçbir bir sorun ve sıkıntı yoktur. 2021 yılı Türkiye'nin şahlanış yılıdır. Cumhur İttifakı Türkiye'nin teminatıdır. Bizlerde bu teminatın asil savunucularıyız" dedi.   Milletvekili Ödünç; "Bursa'nın her köşesi bizim"     Türkiye Büyük Millet Meclisi'nin tatile girmesi ile birlikte Bursa ile yeniden buluştuğunu ifade eden AK Parti Bursa Milletvekili Atilla Ödünç; "saha çalışmalarımıza Cumhur İttifakımızın kalesi Yenişehir ilçemizden başladık. Yenişehir İlçe teşkilatımız ile birlikte hem Kaymakamımızı hem de Belediye Başkanımız Davut Aydın'ı ziyaret ettik. Hep birlikte Salı Pazarı'nda Yenişehir halkımız ile buluştuk. Tarihi Salı Pazarı'nda köylülerimizi dinledik. Taksicilerimizin taleplerini not aldık. MHP İlçe Başkanlığımızı ziyaret ederek hemhal olduk. Programımızı Milliyetçi Hareket Partisi Bursa İl Başkanlığımızı ziyaret ederek tamamladık. Cihangir Kalkancı Başkanımız ile Bursa'ya dair görüşlerine ilişkin pozitif bir görüşme gerçekleştirdik. Bursa'nın her köşesinde olmamız gerektiği hususunu yineledik. Bursa, tüm yapı taşları ve varlıkları ile ilçeleri ile bizim. Cumhur İttifakı'nın iki güçlü üyesi, AK Parti ve MHP Bursa'nın her köşesinde hizmet üretiyor. Öyleyse Bursa bizim. Ve bizim olan Bursa'yı daha fazla sahiplenmemiz lazım" dedi.   Ödünç; "Mudanya'dan Keles'e Bursa bizim"     AK Parti'nin önemli yatırımlar ürettiği kanallardan birinin de Büyükşehir Belediyeleri olduğunu vurgulayan Bursa Milletvekili Atilla Ödünç, "son yerel seçimlerde Türkiye'de siyasi dengeler değişti. Vatandaşımız AK Parti olmadan da Büyükşehir'lerde hizmet alabileceğini düşündü. Ama İstanbul'da Ankara'da yaz kış yaşanan sorunları görüyoruz. Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan ve AK Parti olmaksızın Büyükşehir'lerde sosyal yaşamdan ekonomik hayata hiçbir iş yürümüyor. Bursa çalışmalarımızda Mudanya'yı ziyaret ettik. Mudanya Kaykamamımız Faik Oktay Sözer'i, İlçe Başkanımız Avukat İnci Söğütlü ile birlikte ziyaret ettik. Devamında AK Parti Mudanya İlçe Başkanlığımızda Mudanya Belediye Meclis Üyelerimiz ile Mudanya'ya dair bir basın açıklaması gerçekleştirdik. Türkiye için çalışmaya, Bursa için uyumadan hizmet üretmeye mecburuz. Bursa Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Alinur Aktaş ile birlikte Nilüfer ilçemizde Sanayi Bölgesi ziyareti gerçekleştirdik. Metal ve Kalıp sanayinin güçlü ve yerli markaları PİKOSAN Otomotiv A.Ş ve STA Kalıp Makine'yi ziyaret ettik. Burada çalışan işçilerimizin taleplerini dinledik. Bursa'nın her ilçesi bizim. İnegöl'de ürettiğimiz yerel yönetim hizmetini, Mudanya ve Keles'e de taşıyoruz. Bursa bizim şehrimiz. Bursa bizim yuvamız" dedi.     Milletvekili Ödünç, "Bursa 2021 yılına güveniyor"   Bursa'ya dair hizmetleri üretirken, tarım ve sanayi bileşenlerini es geçemeyeceklerini ifade eden AK Parti Bursa Milletvekili Atilla Ödünç, "TOBB Yönetim Kurulu Üyesi olan Bursamızın gururu Bursa Ticaret Borsası Başkanımız Özer Matlı'yı Matlı Holding binasında ziyaret ettik. 2020 yılının zor koşullarına rağmen 2021 yılının daha bereketli geçeceğini vurguyalan Özer Matlı ağabeyimiz bize güç kattı. Gürsu ilçemizde Ahıskalı vatandaşlarımız ile buluştuk. AK Parti'ye yoğun bir katılım sağladılar. Yine Gürsu Muş Derneğimize kuruluşundan dolayı MHP İlçe Başkanımız Tahir Akdağ, AK Parti İlçe Başkanımız Zekeriya Hacıoğlu ve Belediye Başkanımız Mustafa Işık ile hayırlı olsun ziyaretinde bulunduk. Yılın son gününde Bursa'ya değer katan, Bursa'nın vizyonunu yücelten Sayın Valimiz Yakup Canbolat'ı makamında ziyaret ettik. 2020 yılını değerlendirdik. Ve 2021 yılına dair Bursa hedeflerimizi istişare ettik. Uludağ Organize Sanayi Bölgesi Başkanımız Yunus Aydın'ı ziyaret ederek sanayicilerimizin beklentilerini dinledik. Bursa'nın ihracat gücünü nasıl arttırmalıyız sorusuna dair çözüm hususlarını değerlendirdik. Bursa'nın en değerli ilçelerinden İnegöl İlçemizde, AK Parti İlçe Başkanımız Mustafa Durmuş ve teşkilatımız ile buluştuk. İnegöl Belediye Başkanımız Alper Taban ile yerel yönetim çalışmaları ve kentsel dönüşüm hedeflerini görüştük. İnegöl İlçe Emniyet Müdürlüğümüzü ziyaret ederek Emniyet Müdürümüz Erdoğan Baydemir'e hayırlı yıllar diledik. Türkiye'nin en deneyimli Kaymakamlarından olan İnegöl Kaymakamımız Sayın Şükrü Görücü'yü makamında ziyaret ederek, kentte kattığı artılardan ötürü kendisine teşekkür ettik. Bursa, büyük bir şehir bizde Bursa Büyükşehir'in Milletvekilleriyiz. Bu nedenle normal şehirlere göre daha çok çalışmak zorundayız" dedi.     Milletvekili Ödünç 2021 yılına 1050 rakımda girdi     Bursa çalışmalarını kentin her bir noktasında yürüttüğü ziyaretler ile kentin geneline yayan AK Parti Bursa Milletvekili Atilla Ödünç, "2021 yılına doğru giderken kentimizin en sorunlu ilçelerinden Yıldırım'da çalışmalar yürüttük. Yıldırım Kaymakamımız Adem Yazıcı'yı, AK Parti İlçe Başkanımız Ali Erbay ve Yıldırım Belediye Başkanımız Oktay Yılmaz ile ziyaret ettik. Yıldırım'ın vizyonuna artı değer katan 'Uyumayan Kütüphane' projesini inceledik. İlçe Emniyet Müdürlüğümüzü ve İlçe Jandarma Komutanlığımızı ziyaret ettik. Akabinde Bursa Valiliği 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü'nde ki arkadaşların çalışmalarını yerinde inceledik. Bursa Büyükşehir Belediye Başkanımız Alinur Aktaş, İl Başkanımız Davut Gürkan ve Milletvekillerimizle buradaki ziyarette buluştuk, hemhal olduk. Her zaman dediğim gibi, Bursa büyük bir şehir. Ve biz, Bursa Büyükşehir'in Milletvekilleriyiz. Türkiye'nin 81 vilayetinden farklıyız. Payitaht biziz. Tarih biziz. Medeniyet biziz. Bursa demek Türkiye demektir, biliriz. Bu nedenle Türkiye'nin teminatı Bursa'mızın zirvesi Uludağ'ımızın incisi Keles ilçemizde tarihi bir buluşma gerçekleştirdik. 2021 yılına Keles Belediye Başkanımız Mehmet Keskin ve AK Parti ilçe teşkilatımızın yanı sıra, İlçe Jandarma ve İlçe Emniyet Müdürlüğü personellerimiz ile birlikte girdik. İlçe Hastanemizi ziyaret ettik. Bursa Büyükşehir Keles İtfaiye Amirliği'nde incelemelerde bulunduk. Cumhuriyet Tarihinde bir ilki gerçekleştirdik ve 1050 rakımlı Keles ilçemiz ilk defa bir Milletvekili ziyareti ile yeni bir yıla girdi. Biz dağ'dan ova'ya her kesimin ve halkın Milletvekiliyiz. Bursa'nın zirvesinden Türkiye'nin zirvesine Cumhurbaşkamız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'a hem kamu görevlilerimizin hem de teşkilatımızın hayır duaları ile selamlarını yüklendik. 2021 yılının sağlık ve bereket getirmesi için hep birlikte gönülden dua ettik. İnşaallah daha hayırlı bir yıl da, daha verimli çalışmalarla milletimizden aldığımız destek ile Bursa'mıza güç katmaya devam edeceğiz" dedi.

Ödünç; "Cumhur İttifakı Türkiye'nin teminatıdır"

Milletvekili Ödünç; "Bursa'nın her köşesi bizim"

Ödünç; "Mudanya'dan Keles'e Bursa bizim"

Milletvekili Ödünç, "Bursa 2021 yılına güveniyor"

Milletvekili Ödünç 2021 yılına 1050 rakımda girdi

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve ekosektor.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.
mecidiyeköy yeni bayanlar şişli yeni bayanlar bakırköy yeni bayanlar halkalı yeni bayanlar avcılar yeni bayanlar şirinevler yeni bayanlar bahçeşehir yeni bayanlar taksim yeni bayanlar beşiktaş yeni bayanlar kartal yeni bayanlar kadıköy yeni bayanlar ümraniye yeni bayanlar anadolu yakası yeni bayanlar maltepe yeni bayanlar beylikdüzü yeni bayanlar pendik yeni bayanlar avrupa yakası yeni bayanlar kocaeli yeni bayanlar antalya yeni bayanlar ataköy yeni bayanlar eskişehir yeni bayanlar fethiye yeni bayanlar sakarya yeni bayanlar muğla yeni bayanlar malatya yeni bayanlar denizli yeni bayanlar konya yeni bayanlar kayseri yeni bayanlar ankara yeni bayanlar bursa yeni bayanlar izmir yeni bayanlar